90 proc. domów w USA z dziećmi z co najmniej jedną usługą OTT dla najmłodszych

90 proc. domów w USA z dziećmi z co najmniej jedną usługą OTT dla najmłodszych

Analitycy Parks Associates policzyli, że w Stanach Zjednoczonych gospodarstwa domowa z dziećmi w wieku od 6 do 11 roku życia najchętniej wydają pieniądze na produkty technologiczne i rozrywkowe. Badanie wykazało, że 90 proc. domostw z dziećmi subskrybuje przynajmniej jedną usługę OTT, która zawiera treści dla dzieci.

Do takiego stanu rzeczy przyczyniła się m.in. pandemia koronawirusa, która za oceanem przebiega groźniej niż w Polsce. W USA potwierdzono 3,22 mln przypadków zakażenia Covid-9. Wiele stanów nadal zachęca mieszkańców, żeby pozostali w domu. W listopadzie 2019 roku na tamtejszym rynku wystartowała platforma OTT Disney+. Pierwszego dnia zanotowano 10 mln subskrybentów.

Disney+ obejmuje nie tylko treści Walt Disney Studios i Walt Disney Television, ale także National Geographic, Pixar, Star Wars i Marvel. Na polskim rynku miała zadebiutować latem 2020 roku, ale najprawdopodobniej stanie się to dopiero w 2021 roku. Swoją nakładkę dla dzieci posiada jednak m.in. polski Netflix. Nie wiadomo, czy polski Disney+ będzie obejmował National Geographic, który współpracuje z platformą OTT Canal+ na naszym rynku.

źródło: MediaPlayNews

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy. more information

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Close